Min "kusin" Sune är på besök

3kommentarer

Idag skulle min "kusin" Sune komma. Han kom jättetidigt eftersom hans matte och husse skulle fara på IKEA. Så här såg jag ut när jag väntade............

Väntar på Sune


och väntade.......

Och väntar.....

Till slut kom han i alla fall.

Vi busade och hade skoj hela dagen. Så här kunde det se ut......

Att kampa är roligt

och så här

Lek igen

När kvällen kom och Sune åkt hem så var jag helt slut.
Vi hade haft en jätterolig dag med mycke lek och stoj.

Trött

God natt!



3 kommentarer

Bosse

06 Aug 2006 17:24

Visst är det jobbigt när man måste vänta!!!! Matte eller husse säger ofta att den eller den kommer snart och så längtar man och så tar det alltid sån tiiiiid. Men sendan när "kompisen" kommer är det jätte kul att leka och stoja en stund men, jag såg bilden på dig där du var helt utslagen, det är också såååå skönt när de far så att man får vila, eller hur!?! Nu ska jag å leka med en liten brutta som heter Sylke, hon är mest jobbig men det är kul eftersom hon ser upp till mig/Bosse

Nisse

06 Aug 2006 18:27

Jag håller med dig fullständigt.
Jag var jättetrött igår kväll, men
idag har jag också varit helt utslagen, och allt pga Sunes besök. Jag har knappt orkat gå ut och pinka.

Vi hörs/Nisse

Sune

07 Aug 2006 13:54

Du Nisse, hur orkar du hålla igång som du gör? Jag somnade direkt när jag kom i bilen och sov ända hem. Ger din matte dig något uppiggande foder, eller?

Kommentera

Publiceras ej