Min "moffe"

2kommentarer

Idag kom min "moffe" på besök. Han hade ett ärende hit så han passade på att hälsa på mig och matte. Du må tro att jag blev glad, jag voffade och kråmade mig så mycket jag kunde och moffe han busade och kramade mig tillbaks. Min moffe är en jättehyvens gubbe, jag gillar honom skarpt.

Eftersom han kom vid middagstid så bjöd matte honom på middag.

Moffe och jag1.

Men vad är det du äter?

Moffe och jag 2

Visst bjuder du på en bit till?

Självklart så fick jag smaka, han åt ju grillad kyckling. Fast matte sa till moffe att det inte fick finnas någon grillkrydda kvar på kycklingen som jag skulle äta på, jag undrar varför? Det är ju det goaste :)

2 kommentarer

Sune

11 Aug 2006 21:17

Du det där såg gott ut! Jag får försöka ställa mig in hos moffe när han kommer hem till staan, då kanske han oxå bjuder mig.

Nisse

12 Aug 2006 16:31

Hör du Sune!
Du får nog jobba hårt. Vad jag förstått tillhör jag hans favorit och det är bara dom som blir bjudna på god mat :)

Kommentera

Publiceras ej