Sängproblem

3kommentarer

Gissa hur det gick, tror du jag sov i min fina nya säng?
Rätt gissat, inte gjorde jag det.
Hur kan matte tro att jag ska ligga i en sån oskön sak, när jag redan har en som är liten, sliten och skön.

Sängproblem

Matte var tvungen att gå upp mitt i natten och hämta den gamla sängen,
kunde helt enkelt inte sova. Hon ställde den ovanpå den nya, det blev perfekt.
Sen så somnade jag :)

Idag har vi varit och köpt ett speciellt liggunderlag som vi lagt i den nya sängen.
Matte tror att jag inte ligger i den nya pga att jag jag vill ha det mjukt och skönt.

Sängproblem 2

Så här ser nu min nya säng ut nu, svart med rött liggunderlag. Snygg är den
i alla fall, men lika skön som min gamla, nja det vet jag inte.
Tiden får utvisa den saken.

Jag återkommer om detta problem i framtiden, så får ni höra hur
det har gått.

3 kommentarer

Sune

31 Aug 2006 06:19

Ja du Nisse, du har det inte lätt. Ett tips är ju att både ligga i den nya och gamla, jag tycker om att byta sovplatser hela tiden. Cio cio

Trixi

31 Aug 2006 08:02

Snygg säng ... men jag förstår dig när du gillar den gamla bäst. Nya saker är så konstiga (förutom leksaker förstås).

Nisse

31 Aug 2006 08:37

Tack Sune och Trixi för de tröstande orden. Matte har lovat mig att jag får ligga i den gamla bädden med den nya under, tills jag känner att jag vill byta.

Kommentera

Publiceras ej