Var är brudarna?

2kommentarer

När jag var hos momme och moffe var det någon av brudarna  som luktade godare än vanligt, 
så jag hade det rätt jobbigt. Var tvungen att kolla in alla som gick förbi, det kunde ju vara var 
hon som luktade så gott.

Brudarna?

Ja, Chivas han gillar ju brudar han med, så vi höll koll tillsammans

Vad är brudarna?

Var är de, brudarna.  Ser inga gör du?

Vilka brudar?

Inga brudar bara jag och du.

Ensamma igen?

Får väl sitta här en stund med moffe och fundera istället, inte lika kul som brudar men
vad ska man göra?

Moffe, jag och du?

2 kommentarer

Sune

27 Aug 2006 10:10

Har ni starr på era ögon, det var ju 2 brudar som var ute på gräsmattan, Nova och Piggy. Nisse du skulle ha fått vara där, med din charm så har brudarna smält.

Nisse

27 Aug 2006 10:21

Åh, var Nova där, hon som är så fin. Både jag och Chivas har utmärkt syn, brudarna måste ha kommit dit sen jag for hem. Vad synd att jag inte var där, jag som en sån brudmagnet :)Men jag kommer snart tillbaks. Hälsa det till alla snyggingar.
Vi syns!

Kommentera

Publiceras ej