GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Jag vill önska alla kända och okända en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Nisseplutten :)

Jag och matte har varit och hälsat på momme och moffe. Eftersom det blev rätt sent, så sov vi över där.
Det var jätteroligt eftersom Chivas också var där. Vi busade nästan dygnet runt, ja, förutom några timmar på natten, då matte tvingade mig att sova :(
Vi fick sova i gästrummet och som vanligt låg jag längst ner i sängen, med mattes fötter på var sin sida. På så sätt kan jag kontrollera att hon inte smiter iväg när jag sover :))

Lagt mig till sängs hos momme och moffe
Mysigt att ligga och vila på mattes ben.

Somnat
Somnade nästan direkt.

sovit en stund
Zzzzzz Zzzzzzzz Zzzzzz Zzzzzzz..........

Snart är det jul och vi har börjat julpynta här hemma. Matte säger att vi måste ta några kort på mig och göra julkort av dem. Så idag så fick jag provsitta i en julklappslåda och matte tog några kort, på prov.
Hon blev missnöjd över resultatet, fast jag var söt som vanligt :)
Här får du se ett exempel, på jag som julklapp:

Leker julklapp

Gullig va?