Sovit borta i natt :)

6kommentarer


Jag och matte har varit och hälsat på momme och moffe. Eftersom det blev rätt sent, så sov vi över där.
Det var jätteroligt eftersom Chivas också var där. Vi busade nästan dygnet runt, ja, förutom några timmar på natten, då matte tvingade mig att sova :(
Vi fick sova i gästrummet och som vanligt låg jag längst ner i sängen, med mattes fötter på var sin sida. På så sätt kan jag kontrollera att hon inte smiter iväg när jag sover :))

Lagt mig till sängs hos momme och moffe
Mysigt att ligga och vila på mattes ben.

Somnat
Somnade nästan direkt.

sovit en stund
Zzzzzz Zzzzzzzz Zzzzzz Zzzzzzz..........

6 kommentarer

Sune

12 Dec 2006 06:56

Hallå, har du glömt mig? Jag som jagade dig runt gräsmattan. Din kompis Sune

Nisse

12 Dec 2006 09:22

Inte glömde jag dig :)
Ja, vi sprang så mycket att när jag kom hem, sov jag hela aftonen. Orkade nästan inte gå ut och pinka. Matte fick dra mig ut och då blev det en snabbpinkning och sen in för att sova igen :0
Men idag, tisdag är jag betydligt piggare, fast lite trött ändå.
Visst skriver du i din blogg nu när Herbert kommer? Så att jag får se hur han ser ut. Längtar att få busa lite med honom me.

Vovv från mig, Nisseplutten :)

Sune

13 Dec 2006 07:26

Självklart kommer matte att sätta in bilder på Herbert när han kommer. Vi får väl se vilken typ av kille han är, för hans egen skull är det nog bäst att han är snäll. Haha

Sune

15 Dec 2006 20:28

Hej Nisse, du imorron kommer lilla skrutten Herbert hem till oss. Jag hör av mig senare så du får höra hur det går. Hälsningar Sune the Boss

Eva

15 Dec 2006 21:18

Du är verkligen en söt liten kille.
Tycker att det är kul att titta vad du har för
dig.

Nisse

16 Dec 2006 12:06

SUNE.
Se till att visa Herbert vem som bestämmer hos er :) Jag kommer och hälsar på så fort jag kan. Herbert blir nog rolig att leka med.

EVA.
Roligt att du är in och tittar på min sida, att du dessutom tycker att jag är söt är ett stort plus. Alltid kul med beundrarinnor :))

Världens gulligaste Nisseplutt :)

Kommentera

Publiceras ej