Nyduschad och trött

3kommentarer

Nyduschad och trött

Så här ser man ut när man varit ute och busat med sina kompisar, Trixi och Bosse.
Vi hade ju så roligt och hur trött jag än var så var jag bara tvungen att springa ikapp med Bosse. Han gillar verkligen att springa och det gör ju jag också. Trixi kände nog att hon inte kunde hänga med så det var mest jag och Bosse som sprang och sprang. Jag kunde ha lekt hur länge som helst men min matte tyckte till slut att det fick räcka, det var ju så varmt ute. När jag kom hem var jag tvungen att ta mig en dusch för att svalka av mig och sen så somnade jag i soffan. Nöjd och belåten över att ha fått busat :)

3 kommentarer

Bosse

30 Jul 2006 16:49

Visst hade vi kul idag!!! Skönt att vi kunde bli polare och att vi kunde släppa gammalt groll. Jag slapp duscha, puh!!! Det är det värsta jag vet, spelar ingen roll hur varmt det är. Kanske vi kan kuta runt en annan gång. Ha det bra/Bosse

Nisse

30 Jul 2006 18:18

Jag hoppas att vi träffas fler gånger, du var ju en jätterolig kille. Jasså du gillar inte att duscha, men det gör jag. Tycker det kan vara ganska skönt att svalka av mig, speciellt när det är så här varmt. Ha det så bra så ses vi förhoppningsvis snart! Nisse

Sune

30 Jul 2006 20:51

Hej Nisse, självklart man måste tycka man är snygg!
Det tycker vilken kille som helst.

Kommentera

Publiceras ej