Det regnar ute, fast det är november?

2kommentarer

Det regnar ute, fast det är november?

Tittade ut genom rumsfönstret och såg till min förvåning att det regnar ute.
Nu i mitten av november, ska det inte snöa då?

Regn?

Mörkt och grått är det dessutom ute. Fast jag ser några av våra grannar som är ute och
leker i snön. De gör nog en snögubbe.

Åter regn

Det kan inte vara kul att leka i snön när regnet vräker ner, bättre att sitta här och titta på :)
Förhoppningsvis slutar det snart att regna och jag kan också gå ut.

TREVLIG HELG!

2 kommentarer

Trixi

17 Nov 2006 19:08

Visst är det uschligt när det regnar! Jag blir så kall om fötterna och magen för vattnet når långt upp på benen på mig. Har mestadels varit inne idag. Suck. Men husse har lovat att han ska busa med mig ikväll!

Nisse

17 Nov 2006 19:13

Hej Trixi!
Vi får hoppas att det snart blir bättre väder så att vi kan gå ut på en långpromenad tillsammans. Jag kan förstå att du blir blöt, dina ben är ju så korta. Jag har lite längre ben än dej men det hjälper inte, jag blir också jätteblöt.
Men det är tur att du har en sån busig husse som ska busa med dig ikväll. Då har du i alla fall de att se fram emot.

Vi ses!
Nisse

Kommentera

Publiceras ej