En kompis på besök

4kommentarer

Min polare Chivas kom på besök tidigt imorse, jag hade knappt vaknat. Men så glad jag blev när han kom och hälsade på. Vi lekte en liten stund sen blev han trött :(
Han är nog den tröttaste och segaste av min kompisar, han är en riktig filosof. Under hela dagen så lekte han nästan ingenting utan låg mest och sov eller tuggade på ett ben, hur roligt är det då?
Chivas
Fin sovställning?

Visst var vi ute för att göra våra behov och lukta på alla nya dofter men sen så orkade han inte mer.
Utan jag fick mest sova och tugga på ben, vilket jag tycker blir lite väl tråkigt. Näe då är vissa andra av mina polare lite mer fart i, ja tex Sune och Trixi. de kan busa rätt mycket :)

Nisse och benet
Jag och mitt tuggben

Fast jag gillar ändå Chivas jättemycket eftersom han är så snäll och tålamodig med mig.
Han är aldrig arg och sur utan alltid glad, ja en riktig kompis är han :)

4 kommentarer

Sune

21 Nov 2006 19:02

Ja visst är det kul att busa, men ibland måste man umgås med polare av den lugnare sorten. När kommer du till stan och hälsar på? Nu var det länge sen. Sunis

Nisse

21 Nov 2006 19:57

Ja, Chivas han tillhör de lugnare och jag, ja jag tillhör de som kallas bokstavshundar, ha ha....
Visst var det länge sen vi hälsade på, men min matte hälsar att vi kommer snart och då vill vi bli bjudna på god mat och något gott att dricka.

Nisseplutten

chivve!

23 Nov 2006 09:18

Men ni måste ju förstå att man inte kan busa hela tiden!själv lägger jag min tid på världsligare ting som sömn och mat:)

vovvov!Chivas

Sune

23 Nov 2006 10:20

Självklart ni blir bjuden på något gott, det är ju bra att du kommer innan jag får min lillebror. Så vi kan busa själva du och jag. Sunis

Kommentera

Publiceras ej