Besöket

2kommentarer

Det ringer på dörren, undrar vem det är?
ringer på dörren

In kom min moffe och momme, vilken överraskning det var. Du må tro att jag blev glad.
Först hälsade jag på min favvogubbe, moffe.
Han hade det jobbigt att hålla i mig, jag var så glad att jag ålade mig som en orm.
moffe!

Sen kom momme in, åh hon är så go och fin min momme.
Vi hade det jätteroligt, hon skrattade och jag voffade.
momme!

Du må tro att jag var slut när pussat och hälsat klart.
helt slut


Ja helt slut var jag.....

helt slut igen!

Undrar om Sune blir lika glad när han är och hälsar på hos moffe och momme?



2 kommentarer

Sune

12 Sep 2006 20:50

Du, jag är den mer lugna typen, ibland orkar jag inte kliva ner från sängen för att hälsa. Men jag träffar ju typ moffe och momme varje dag. Vov vov

Sune

12 Sep 2006 20:50

Men så där glad brukar ju momme inte bli när hon träffar hundar, du måste ha varit rolig.

Kommentera

Publiceras ej