En dag i motionens tecken

4kommentarer

Idag har jag motionerat och tränat mycket.

På förmiddagen så tog jag med mig matte och gick till djuraffären. Det tog över 1 timma att gå fram och tillbaks dit och det var det värt. Jag fick en ny leksak, en boll samt ett nytt tuggben (som matte delade mitt itu eftersom det var så långt)
Här är ett bildbevis på inköpen:
Mina nya saker

På eftermiddagen så åkte jag och matte till lillmatte och hälsade på Chivas. Vi blev så glada över att träffas igen, så vi brottades i minst en timme.
Först så höll vi till i soffan:
Brottas

Sen på golvet. Det är alltid jag som ligger under, man kan ju undra varför?
Brottas

Just före middagen tog jag matte med mig och sprang i elljusspåret. Jag först och matte efter, hon springer så sakta att jag hinner både pinka och lukta lite innan hon kommer ifatt mig :)
Jag springer förstå lös i spåret och har jätteroligt.
i eljusspåret

Puh, vilken härlig dag.
Resten av kvällen kommer jag att slappa i mattes knä samt i soffan.

4 kommentarer

Trixi

24 Sep 2006 08:26

Lyckliga du som har varit till djuraffären! Jag älskar det stället! Var dit i förra veckan men jag fick inte så mycket grejer som du, jag fick bara en påse med mat och en liiiiten påse med kex.

Nisse

24 Sep 2006 09:50

Jasså du älskar hundaffären, jag hatar den. Matte påstår att jag fjantar mig, men de som står bakom diskbänken tycker jag verkar farliga :( Så jag vill bara ut därifrån.
Fast mina saker var inte dumma, bollen var jätterolig och benet var supergott. Stackars du som bara får mat och torra kex. Men du kanske får något bättre nästa gång du åker dit.
Vi ses/Nisse

Sune

24 Sep 2006 20:09

jag har oxå haft en hård dag. Du vet Moa och Molly, softisarna på gården. Jag har busat med dom 2 ggr idag. Speciellt Moa, hon luktar så ofantligt gott just nu. Nisse, du skulle bli tokig om du träffade henne!
jag skickar bildbevis någon av dagarna. Flämtningar från Sune

Nisse

24 Sep 2006 21:41

Åh, vad du är lyckligt lottad.
Jag kommer snart och hälsar på, och då hoppas jag att vi träffas, jag och Moa.
Jag brukar ju ha den rätta charmen och luktar hon extra gott, kan jag kanske få träna lite på henne :))

Kommentera

Publiceras ej