Grillplatsen

2kommentarer

Vi har varit ute på skogspromenad med Trixi och hennes matte.
Helt plötsligt när vi går på stigen ser vi en grillplats, mitt i skogen.
Eftersom vi är nyfikna av oss så gick vi dit och undersökte.
Matte tyckte det passade bra att ta ett kort på oss hundar bredvid grillen
och la "gottaburken" dvs en gammal snusdosa på grillen.
Den upptäckte vi så klart och den av oss som var sugnast var som vanligt Trixi.

image254
- Du Nisse, rör inte Frolicen!!! DEN ÄR MIN

image255
- HÖR DE NI INTE VA JAG SA!!!
Ja, ja, vi ska inte röra ditt godis :(

Efter den diskutionen så fick vi var sin Frolic bit och sen så blev vi vänner.
Trixi är vår bästa vän, även om hon kan vara lite egoistisk ibland.

Nisse och Zmugge, två skogsmullar

2 kommentarer

Trixi

26 Apr 2007 22:40

Jo, hmm, hur ska jag säga... jag tappar ju humöret ibland, särskilt när frolic finns framför nosen. Men det är bra grabbar, att ni inte är långsinta! Jag menar ju inget illa egentligen, vill bara ha godiset för mig själv, är ju inte så mycket för det där med att dela med mig...
Snart kan vi gå i skogen igen, eller hur? God natt, nu ska jag lägga mig./Trixi

Nisse och Zmugge

27 Apr 2007 18:08

Det är ju därför vi gillar dig, du har skinn på näsan :)
Självklart ska vi ut i skogen och promenera. Så snart våran matte är ledig, så hör vi av oss.

Buskillarna

Kommentera

Publiceras ej