En morgonpromenad i februari 2007

3kommentarer

Så här fin såg det ut i morse när jag och Nisse gick vår morgonpromenad
vy över Ersboda -07 februari
Solen sken och det var ca -14 grader ute.

Så här såg vi ut när vi just kommit ut från vårt hus.
vinterdag-07 2

Var tvungen att spana in en traktor som skottade på gården
vinterdag-07

Sen så kollade jag upp om det fanns något att äta, och de gjorde det.
vinterdag-07 3
Lite tallbarr är alltid gott :)

Eftersom det är så kallt ute går jag inte så långt, några meter från vår ingång,
just så pass att jag kan pinka, sen vill jag bara in. Brr så kallt det är om tassarna.
Matte är då tvungen att bära mig innanför jackan, annars kan inte Nisse få
gå sin morgonpromenad.
Så här ser det då ut:
vinterdag i februari -07 6
Mysigt och varmt är det.

Nisse han ser ut så här när det är kallt ute.
vinterdag i februari-07 4
Frostig om skägget. Han satt sig ner just när matte skulle ta kortet, men
det får han inte göra för henne. Så direkt efter fotot var taget fick han lov
att stiga upp så att han inte blir kall där bak :)

Hoppas ni också har en solig och fin dag som vi har :)

Zmugge och Nisse

3 kommentarer

Hanna

09 Feb 2007 20:40

Var in och tittade här - vilka fina bilder på vovvarna! Börjar längta riktigt mycket efter min egen skrutt när jag ser dem.. :)

Hälsningar
Hanna

Birgitta

09 Feb 2007 21:13

Du det kan jag förstå. Det måste kännas konstig att ha honom borta. Jag skulle längta hur mycket som helst efter mina små killar :)

Hälsningar
Birgitta, Zmugge och Nisse

Sune

13 Feb 2007 10:17

Nisse, vilken klen kille du är. Har du tröja på dig när det är endast 14 grader kallt?

Sune

Kommentera

Publiceras ej