Zöta Zmugge

1kommentarer

Min matte har köpt 2 nya jumprar åt mig, en svart med vita muddar och en grön med vita muddar.
Jag tycker det är skönt att ha en jumper på mig när det är jättekallt ute.
Annars så behöver jag inte ha kläder på mig för jag har ju min päls :)
Min matte säger att jag ser ut som en karamell, vad tycker du?
 Zöta ZMugge

När vi tagit kortet på mig så klädde matte på sig för att vi skulle gå ut. Men
först så tog vi ett kort på oss, jag och matte. 
Jag tyckte det var roligt att det var bara jag och hon på bilden, annars är ju
alltid Nisse med. Men inte den här gången.
 
Jag och matte

Hälsningar från mig, Zmugge!

1 kommentarer

Carina

17 Feb 2007 17:53

Oj, vad fin tröja du fått. Passar perfekt till Zmugges färg. Men Syrran, du borde ha en annan färg på din bandanas, annars blev ni jättefina båda två.

Pussar och kramar från Carina

Kommentera

Publiceras ej