Var är brudarna?

3kommentarer

Dagen före utställningen var vi bjudna på fest hos momme och moffe.
Mattes son fyllde år och sen så skulle Sune och Herberts uppfödare
komma dit.

Jag och Zmugge samt Chivas, Sune och Herbert var där först
och efter låååång väntan så kom dom till slut, brudarna från
Norsweden´s kennel, "Hedda", "Märta", "Siri" och lilla "Ida".
image346
Du må tro att vi 5 killar blev lyckliga.
Vi snusade och busade, ja vi försökte allt för att
tjejerna skulle gilla oss.
Vissa killar som Zmugge och Chivas blev helt tokiga i brudarna.
Jag och Sune däremot vi uppförde oss som gentleman ska göra :)

image347
Zmugge i brudjagartag :)
Efter ett tag blev han inte så populär,
han var för påträngande. Men han är ju så
liten så han lär sig väl med tiden :))

image348
Själv så försökte jag köra med spännarstilen.
Matte säger att jag borde göra så, när vi är
på utställning i stället. Då skulle vi kanske
få några bokstäver framför mitt namn.

Medans människorna åt fick vi hundar vara bakom galler :(
image349
Jag och Zmugge

image351
Alla brudarna (det var lite mörkt så fotot blev lite dåligt)

image350
Måna, Jonas, Cacke och Bernt, Team Norsweden´s
äter en god middag tillsammans.

Så nu vet ni vad vi gjorde i lördags, jagade brudar :))

Nisse - the man

3 kommentarer

Carina

11 Jul 2007 06:24

Jättefina kort!
Kram Syrran

Trixi

11 Jul 2007 07:35

Oj oj, vilken lördag ni haft.
Och grattis till utställningsresultaten!

Nisse och Zmugge

11 Jul 2007 14:35

Syrran: Det tackar vi för. Vi försöker att hela tiden bli bättre och bättre på att ta fina kort. Träning ger färdighet:)
Trixi: Vi hade det skitkul(ursäkta uttrycket, men så var det), 9 hundar på samma ställe. Livat värre :)
Tack för det, ja vi lyckades ganska bra på utställningen.
Nisse och Zmugge

Kommentera

Publiceras ej