MIDSOMMARFESTEN

5kommentarer

Vår midsommarstång
image317

Vi hundar fick sitta på farstukvisten medans människorna åt mat.
Moa höll oss sällskap
image318

Här sitter människorna och äter middag
image319

Momme och moffe vid bordet.
Momme visar stolt upp sina nya fina tänder :)
image323

När maten var avslutad fick jag och Zmugge vara med vid bordet
Här har jag midsommarkransen på mig.
image320

Zmugge satt med Moa på en filt
image321

Sen dansades det runt midsommarstången.
image324

Jag och Zmugge orkade inte vara med.
Utan vi slappade på en filt istället :)
image322
Vi firade rätt länge den kvällen, klockan var mycket
innan jag och Zmugge kunde krypa ihop och sova med matte.
Men roligt hade vi haft.

Dagen efter så såg vi ut så här:
image325

Chivas han var också trött :)
image326

Vi var trötta men mycket nöjda över en jätterolig midsommar

Nisse och Zmugge

5 kommentarer

Sune

24 Jun 2007 16:12

Oj, så trevligt ni verkar ha haft i stugan. Jag var ju i Finland som ni vet. Kul där oxå, fast 1000 knott som alla ville bita mig. Hebbe han var hos famme och faffe.
Sune

Nisse och Zmugge

24 Jun 2007 17:30

Ja, du och Herbert borde varit där. Oj, va vi har busat och skojjat :)
Fast matte har berättat för oss att du varit på utställning i Finland. Vi grattar dig så jättemycket!
Roligt för Herbert att vara hos sin famme och faffe :)
Vi syns snart!
Griffonkillarna :))

Sune

25 Jun 2007 08:43

Ja, men vi måste ju träffas nu under sommaren. Chivas ser ut att vara helt slutkörd. Vem av er jobbade hårdast med honom?
Sune the Champ

Nisse och Zmugge

25 Jun 2007 12:41

Du , det gjorde vi nog båda. Innan vi for orkade han inte gå en endaste bit till. Han var totalt slutkörd :)
Det är inte lätt att hålla två griffonkillars tempo, i alla fall om man är en tibbe.
Vi kommer snart och hälsar på!
Buskillarna :))

Ingrid

03 Jul 2007 18:01

tjena killar!
vilken mysig midsommar ni hade!
ingrid

Kommentera

Publiceras ej