Zmugges första dopp i sjön

3kommentarer

Idag var det jättevarmt ute,så på eftermiddagen tog matte med oss
och vi for till vår badsjö och badade. Vi har alltid sele + lina när vi badar,
så att matte har en viss kontroll på var vi är.

Så här såg jag ut när jag badade :)
image327
Av någon konstig anledning blev det inga kort på Nisse när han simmade :(

Men så här såg vi ut efteråt, då frös vi som hundar :))
och tyckte det var skönt med värmen.
image328
En mycket blöt Nisse

image329
Här är jag, mycket blöt och frusen :(
Det var tur att matte hade med sig handdukar, som hon torkade
oss torr med, innan vi for hem.

3 kommentarer

Sune/Herbert

25 Jun 2007 08:46

Visst är det skönt med ett dopp, Vi brukar fara på ett jättebra ställe, bara jag, Hebbe, matte och husse. Herbert han jagar vågorna efter båtarna, helt galet tycker jag.
Sunis/Hebbis

Nisse och Zmugge

25 Jun 2007 12:45

VI hade inga vågor där vi var, dem fick vi göra själva. Från början var Zmugge lite försiktig och rädd, men sen upptäckte han att det var rätt så roligt att busa i vattnet. Fast han frös rätt så fort, han har väl för lite päls.
Herbert kanske tror att man kan få tag på vågorna? Du Sune, du får tänka på att Herbert bara är en valp och har inte förståndet.
Nisse, en riktig badkille :)

Sune

27 Jun 2007 07:20

Jag bryr mig inte så mycket när han springer där och biter i vågorna, han lär väl sig med tiden. Jag har hört att ni kommer till Staan idag? Va kul!
Då ska det busas.
Sune

Kommentera

Publiceras ej