Den 26 mars så fyllde jag år, 2år.
image227

Min matte gjorde då en födelsedagstårta som jag fick äta upp alldeles själv.
Så här såg den ut:
image228
En korv och leverpastejtårta :) mums vad gott det var.

Jag vill också hälsa i efterskott till mina syskon 
Nicke Nyfiken, Nalle Puh, Nora från Ingenstans,Nelly Rapp,
ett STORT GRATTIS PÅ 2-års dagen
från mig

Ni kanske undrar om Zmugge fick en bit.
Han fick också en egen liten tårta, fast jätteliten.

Syntes nästan inte :)


Hälsningar Nils Karlsson Pyssling 2 år

Idag har vi haft besök av min kompis Chivas.
Åh, du må tro att vi busade och lekte jag och han. 
Zmugge gillar också Chivve jättemycket, fast jag tror inte att känslorna är ömsesidiga.
Chivas är fortfarande lite rädd för Zmugge. 
Chivas håller oftast till där Zmugge inte når honom som tex i en fotölj eller dylikt.
Här kommer ett exempel på det.

Jag och Chivas myser i en fotölj

image225

Men vart är Zmugge?
image226
Här nere är jag!

HA EN BRA DAG!

Solen skiner ute, jag och Zmugge måste bara ut och leka i snön.

  
  
                            




Först hittade vi en stor sten som vi klättrade upp på.
Vilken utsikt det var, spanade efter brudar men vi såg inga :(
 image217

Zmugge var lite höjdrädd så han sökte tröst hos mig.
image218

Sa till honom att han inte skulle vara rädd eftersom matte var med oss.
Hon skulle hjälpa oss ner om det behövdes.
Då blev han lugn och njöt av solen han med.
image219

 Matte hade med sig en liten röd boll som vi fick leka med.

Jag tog bollen och Zmugge fick jaga :)
image220

Men till slut lät jag honom få tag i bollen och tugga på den en liten stund.
image222

Sen sprang vi hem för att vila och sova .
image224

HOPPAS NI OCKSÅ FÅR EN HÄRLIG DAG!
I lördags var jag och Zmugge till Sune och Herbert och hälsade på.
Det var massor av släktingar till dom som var där, och det var bara brudar.

När vi kom dit fick Zmugge vara i en inhägnad eftersom han är så liten. 
Så här såg det ut för Zmugge.
F?ngen :)
Deppigt  :(

Men som tur var lugnade vi andra ner oss ganska fort, så då fick han komma ut
och leka med de andra småvalparna.
Här leker han med Herbert och jag håller en viss kontroll så att allt går rätt till.
Busar med killarna

Här busar de också :)
Zmugge och Herbert busar

Sen samlades vi hundar för att gemensamt tigga vid bordet.
6 hundar av 8

H?r tigger vi godis

Du må tro att jag och Zmugge var trött på kvällen.
Vi hittade en skön fotölj där vi somnade, jag och han.
Tv? tr?tta killar'

TACK!
SUNE OCH HERBERT
för den trevliga kvällen.