Hundträff hos Sune och Herbert

3kommentarer

I lördags var jag och Zmugge till Sune och Herbert och hälsade på.
Det var massor av släktingar till dom som var där, och det var bara brudar.

När vi kom dit fick Zmugge vara i en inhägnad eftersom han är så liten. 
Så här såg det ut för Zmugge.
F?ngen :)
Deppigt  :(

Men som tur var lugnade vi andra ner oss ganska fort, så då fick han komma ut
och leka med de andra småvalparna.
Här leker han med Herbert och jag håller en viss kontroll så att allt går rätt till.
Busar med killarna

Här busar de också :)
Zmugge och Herbert busar

Sen samlades vi hundar för att gemensamt tigga vid bordet.
6 hundar av 8

H?r tigger vi godis

Du må tro att jag och Zmugge var trött på kvällen.
Vi hittade en skön fotölj där vi somnade, jag och han.
Tv? tr?tta killar'

TACK!
SUNE OCH HERBERT
för den trevliga kvällen.

3 kommentarer

Sune/Herbert

06 Mar 2007 20:18

Ja trött det blev vi oxå, vi sov hela söndan. Visst var det kul med massor av brudar? Dom är ju snygga oxå.

Sunis och Hebbe

Nisse

06 Mar 2007 20:44

Ja, vi sov också hela söndagen men även på måndag så sov vi mycket. Brudarna var både snygga och jättetrevliga. Fast Zmugge och Herbert uppskattar ju inte brudar än, de tycker leken är viktigast.

Vi ses väl snart?

Nisse

Sune

07 Mar 2007 06:42

Herbert och Zmugge är ju fortfarande barnsliga och naiva, fattar inte att brudar är jätteviktiga. Men det kommer väl med tiden.
Jag hoppas ni kommer ganska snart och hälsar på!

Sune

Kommentera

Publiceras ej