Min (Nisse) födelsedagstårta

6kommentarer

 Den 26 mars så fyllde jag år, 2år.
image227

Min matte gjorde då en födelsedagstårta som jag fick äta upp alldeles själv.
Så här såg den ut:
image228
En korv och leverpastejtårta :) mums vad gott det var.

Jag vill också hälsa i efterskott till mina syskon 
Nicke Nyfiken, Nalle Puh, Nora från Ingenstans,Nelly Rapp,
ett STORT GRATTIS PÅ 2-års dagen
från mig

Ni kanske undrar om Zmugge fick en bit.
Han fick också en egen liten tårta, fast jätteliten.

Syntes nästan inte :)


Hälsningar Nils Karlsson Pyssling 2 år

6 kommentarer

Anonym

31 Mar 2007 19:18

Grattis Nisse! Vilken god tårta du fick, men vilken liten bit Zmugge fick. Fast det är kanske inte så konstigt, han är ju så liten.

Ha en trevlig födelsedag!
från skelleftekillarna Sune och Herbert

Nisse

01 Apr 2007 10:25

Visst var den fin, och den var jättegod. Fast det var tur att Zmugge fick en sån liten bit. Han blev jättetörstig av korven o drack vatten i massor. Sen pinkade han inne 2 gånger, bara för att han inte kan hålla sig så bra :)Han är ju inte riktigt rumsren än, ja inte som jag.

Nisse 2-åringen

Trixi

01 Apr 2007 19:06

Grattis på födelsedagen! (Hoppas det inte gör något att det kommer lite i efterskott.) Tårtan ser urgod ut!

Nisse

02 Apr 2007 08:14

Tack Trixi!
Ingen fara, det är inte så lätt att komma ihåg alla som fyller år.
Tårtan var jättegod, tyvärr blev den slut alldeles för fort :)
Nisse :)

Ingrid

09 Apr 2007 19:52

vilken tur att din matte kommer ihåg födelsedagar!
grattis pojken min önskar mamma Pia

Nisse

14 Apr 2007 18:28

Tack mamma! Det värmde att du kom ihåg min födelsedag. Visst har jag en snäll matte som alltid kommer ihåg när jag fyller år, och dessutom ger hon mig alltid något gott att äta då.

Nisse, en stor kille :)

Kommentera

Publiceras ej