Besök av Gibson

4kommentarer

Idag kom Gibbe på besök och du må tro att vi busade :)

Vi började med att leka med bollen.
image259

Sen så fick Gibbe en lektion i att gräva. Ja, Nisse ville visa honom, konsten i att gräva en grop.
Först fick han se på hur Nisse grävde.
image261

Sen så grävde vi var sin grop.
image260

Efter allt grävande så lekte vi kull, Nisse var snabbast och vann förstås.
Lite fusk var det allt, han är ju så mycket större än jag och Gibbe.
image262

Sen så hittade vi några pinnar som vi lekte med.
image264

När vi lekt klart och var trötta så ville matte att jag och Gibbe skulle ta ett gruppfoto.
Gibbes matte höll i oss, eftersom vi har lite svårt att sitta still :)
image263
Jag och Gibbe, världens gulligaste griffoner.
Ja, det tycker i alla fall min och Gibbes matte :)

4 kommentarer

Hanna

03 May 2007 16:09

Hemskt söta! :) Vad synd att jag inte har Wille här i Umeå nu, han hade tyckt det varit så kul att få leka med andra griffoner.

Birgitta

03 May 2007 19:41

Ja, det hade ju varit toppen :)
Att träffas allihopa och låta hundarna leka lite då och då.
De leker så bra när de får vara med "sin" ras.

Carina

05 May 2007 11:16

Vilka sötnosar, kul för dom att få leka "sina" lekar med varandra. Jag kan tänka mig att det var svårt att få killarna att sitta still. Kortet blev jättebra. Duktigt jobbat!

Syrran

Tant Trixi

09 May 2007 10:47

Så roligtl ni ser ut att ha haft! Kul för Zmugge att få rasa av sig med en jämnårig kompis.

Kommentera

Publiceras ej