Vi tränar "stå" i skogen

3kommentarer

Idag var jag och Zmugge ute med Trixi i skogen och strosade.
Solen sken och det var jättehärligt ute.
Matte tyckte att vi skulle träna lite på att "stå" när vi var ute i skogen.
Vi ska snart åka på utställning i Vännäs och behöver all träning som vi kan få.
Vi stannade till vid vår favoritgrillplats och tog några kort på oss var.
Det var inte lätt att få oss att "stå" snyggt och det blev många kort tagna,
men få blev godkända av matte :)
Här är några av bilderna som vi tog av oss.

Nisse "står" fint
image284

 Zmugge försöker också att "stå"
image285

Sen tog vi ett kort på Trixi, men hon ville inte "stå" alls utan fick visa sig sittande.
Men visst är hon söt, vår kompis?
image286


Ni må tro att vi var trötta när vi kom hem, fast jättenöjda över en rolig skogspromenad.

3 kommentarer

Moster

30 May 2007 07:14

Oj, vilka tjusiga hundar, Nisse du verkar ha fått klämm på hur man gör. Se nu till att du står så där fint i Vännes. Pussar från moster Carina

Trixi

30 May 2007 09:27

Det var jättekul att vara ute med er. Jag somnade när jag kom hem och sov i flera timmar.

Nisse och Zmugge

30 May 2007 16:08

Moster:
Jag tycker att det börjar att se bra ut :) Men det är inte säkert att jag står så där fint i Vännäs, men min förhoppning är att jag ska lyckas.
Trixi:
Ja, visst hade vi det roligt och vi var också jättetrötta efteråt. Det där måste vi göra om fler gånger, kanske kan vi ta med oss en korvbit och grilla. Det vore jättemumsigt, eller hur?
Nisse och Zmugge

Kommentera

Publiceras ej