Utmaningen från Fido

4kommentarer

Jag, Nisse har fått en utmaning från Fido, en halvbror till mig :)

 

REGLER för utmaningen lyder som följer:


Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska fnatta in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Nisses underligheter:

1. När jag ska ta på mig halsband och koppel vid ytterdörren, kan jag inte gå dit hur som helst utan jag måste gå efter höger vägg, något annat är otänktbart.

2. Varje gång som jag är ute och går med matte och Zmugge, måste jag bajsa. Visst händer det att jag inte gör det men det är sällan. Enkelt sagt ofta och lite, hi, hi, hi.....

3. Att någon annan än matte ska lyfta upp och bära mig är inte någon bra ide, jag spretar med alla 4 benen och sprattlar. Matte har alltid undrat varför och jag har inget svar, utan är bara sån .)

4. Jag gillar att "prata" och att "skvallra", har många roliga ljud för mig. Matte säger att jag pratar både högt och gärna.

5. Jag älskar alla människor men utan min matte så stannar livet.

Jag Nisse utmanar följande hundar:
Trixi, Bosse, Paco, Sune, Herbert och Chivas


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


4 kommentarer

Trixi

02 Nov 2007 12:33

Utmaning - hm hm... ska sätta mig i fönstret och fundera ...

Nisse

02 Nov 2007 16:33

Jo, du får fundera. Det var inte lätt att tänka ut alla underligheter som jag har. Jag har rätt många att välja på :) Du kanske inte är en sådan hund, med många underligheter?

Nisseplutten.

Herbert

06 Nov 2007 20:32

Jag har ju varit sjuk nu ett tag, men jag antar utmaningen.

Lille Hebbe

Ps. Jag vill oxå vara med.

Sune

Nisse

07 Nov 2007 08:02

HERRBERT och SUNE: Vad bra att du har kryat på dej Herbert,
och att ni är med på utmaningen.

Kommentera

Publiceras ej