Duschen

2kommentarer

Hej allihopa!
Jag vill visa min nya dusch, ja min och min :)
Både jag och Nisse rår om den och ibland så får
matte och husse låna duschen.
Den är superbra eftersom jag kan gå in där själv,
och det gör jag ofta. Inte för att duscha utan för att
söka efter olika fynd.
När det är varmt ute så svettas jag jättemycket och
då brukar jag ta en dusch både före och efter jag har
varit ute. Det tycker jag är jätteskönt och sen så får man
så mycke spring i benen. Nisse han håller sig borta
eftersom han tycker det är onödigt lidande.

Här har ni 3 olika duschbilder på mig, håll till godo :))





Det enda som saknas är badankan, måste be matte
köpa en till mig.

Blöta nosgosar från Zmugge :)

2 kommentarer

Herbert

17 Jul 2008 19:16

Jag har hört att du har ont i örat, är det därför du ser så ledsen ut? eller för att du hittade inga fynd i eran nya fina dusch?



Hebbe

Nisse och Zmugge

17 Jul 2008 22:16

Herbert: Det var nog för att jag har ont i mitt öra :( Det växer svamp där, sa veterinären. Ont har jag också, så nu är det färdig badat. Matte får se till att det inte kommer vatten i mina öron, för då får jag svampar i dom :))



Blöta pussar från mig, Zmugge :)

Kommentera

Publiceras ej