En midsommarhälsning

5kommentarer

5 kommentarer

Sune, Hebbe och Kalle

19 Jun 2008 15:26

Ha en trevlig midsommar grabbar, så syns vi till veckan.



Grabbarna från Staan!

Trixi

19 Jun 2008 19:22

Ha en trevlig midsommar ni också! Senare i sommar måste vi ta en badtur tillsammans, eller hur?

Jannica

20 Jun 2008 08:49

Tack för inlägget i min GB!! Synd att jag inte kunde få bilden!! Du måste vara världens lyckligaste nu när lilla Nisse tagit 2 CERT!! Jag är så stolt över er!! När är nästa utställning??

Kommer du till WDS?

Vill önska er en underbar midsommar

Kram från oss mitt i landet

Ingrid Raij

22 Jun 2008 22:54

Här blev midsommaren lite blåsig, kylig och regnig

med god mat och nöjda griffoner går det bra ändå!

Många hälsningar från släkten i Sura

Nisse och Zmugge

24 Jun 2008 19:22

SUNE OCH HERBERT: Vi kommer snart och hälsar på :)



Nisse och Zmugge



TRIXI: Vi har badankan redo :))



Dina polare, Nisse och Zmugge



JANNICA: Nästa utställning blir nog Sundsvall. Jag anmälde inte Nisse till WDS eftersom jag var lite osäker hur han skulle bete sig. Lite synd så här i efterskott, men det kommer flera utställningar som vi kan gå på. Vi håller tassarna för FIDO, för visst ska han dit?



Hälsningar Birgitta



INGRID: Det var tur att ni hade god mat och härliga griffoner :) Själv firade vi inte så mycket, matte jobbade så vi myste och sov mest. Att mysa med henne är det bästa vi vet, näst efter brudar :))



Nosgos från Nisse, Zmugge och matte

Kommentera

Publiceras ej