GLAD PÅSK på er alla!!!!!!!

7kommentarer

image552

7 kommentarer

Sune/Herbert

21 Mar 2008 19:08

Glad Påsk på er! men ni verkar inte så glada, kan det bero på dom fina "hilkorna" ni har på huvudet? Fniss, fniss.

Hälsningar från 2 trötta killar som nyss kommit hem från stugan.

Ps. Vi har satt in bilder på bloggen. Ds

Nisse och Zmugge

21 Mar 2008 19:49

SUNE/HERBERT: "Hilkorna" var inte roliga att ha på sig, men vi gjorde det för mattes skull. Annars hade vi rätt roligt när vi tog dessa påskkort.

Vi har varit in och kollat på eran blogg. Vi blev riktigt avundsjuka på er som fått vara i stugan och busa. Men matte orkade inte köra så långt eftersom hon jobbat 2 nätter i rad. Vi ska fira lite lagomt här hemma. Ha en god fortsättning på påsken.

Nisse och Zmugge

Julia & Elton

21 Mar 2008 20:54

Åååå. vad fina ni båda var !!
Tycker Zmugge faktist passade i lilla sjalen :)
Hoppas ni har en trevlig påsk !
Kram Julia & Elton

Nisse och Zmugge

22 Mar 2008 10:50

JULIA/ELTON: Visst passar han i den röda sjalen eller "hilkan" som vi kallar den här i norrland :))
Nisse ser alltid deppig ut när han har på sig något i klädesväg. Han hatar kläder men ställer bara upp eftersom han är så uppfostrad :) Zmugge den busen, älskar allt t o m att ha kläder på sig.

Nosgos från oss griffonkillar!

Ingrid Raij

22 Mar 2008 12:04

en stackars Nisseplutten! Du som är så ståtlig skall du ha hilka på dig!? men det är ju bara en gång om året! hoppas ni fick gå runt och få massa godis innan ni tog kvasten!
I morron åker vi till stockholm, med bil ej kvast, och ställer ut!
Nospuss från griffarna här i Sura!

Nisse

22 Mar 2008 15:58

INGRID: Ja, det är inte roligt att ha hilka, men vad gör man inte för lite godis :) Det är tur att det är sällan som jag behöver ha på mig något i klädväg. Matte tycker att jag ska slippa kläder eftersom jag inte gillar det.
Jag och hela min familj håller tassar och tummar att det går bra i Stockholm för dig och hundarna, på utställningen.

Nosgos från Nisseplutten till dig Ingrid!

Jannica

23 Mar 2008 10:36

Men så otroligt söta grabbarna blev!!
Dom passar verkligen i hilka med sina supersöta runda griffonhuvuden!! Jag säger bara Gullgossar!!

Kommentera

Publiceras ej