ZMUGGE FYLLER 2 ÅR IDAG DEN 19 NOVEMBER :)

6kommentarer

Hej alla bloggläsare, idag fyller jag 2 år.



Dagen började med att jag fick en tårta av matte,
den bestod av en jättestor hemmagjord hamburgare.
På den låg det en stor köttbulle, kokt skinka
samt leverpastej.
Ni må tro att den var god. Jag och Nisse fick dela
på halva, resten sparar vi till i kväll. MUMS............


Sen så fick jag en present av Nisse,
han hade köpt ett leksaksfår.

Den både piper och bjällrar, visst
är den fin?

Vid tangenterna, en nöjd Zmugge :)

OJ, glömde att säga: GRATTIS SYRRORNA på eran 2-års dag!!!!!

6 kommentarer

Herbert

19 Nov 2008 17:56

Ja må du leva, ja må du leva ...... Grattis Zmugge på din 2-årsdag. Vilken smaskig tårta du fick av din matte, spara den andra biten tills ni kommer till stan, vi vill smaka.



Leksaksfåret ser stor ut eller är det bara bilden. Jag tänkte att du får lite problem att bära den om den är lika stor som dig.



Nos-gos från Herbert, Sune & Kalle

Trixi

19 Nov 2008 18:10

Grattis Zmugge! Vilken smaskig födelsedagstårta du fick!

Alfons...

19 Nov 2008 19:37

Ett stort GRATTIS från oss till dig Zmugge! Må tro att din tårta var god. Kan nästan känna lukten ner hit :)

Kramar...

Nisse och Zmugge

19 Nov 2008 20:00

HERBERT, TRIXI och ALFONS: Tack för att ni tittade in och sa grattis till mig :)

Jag ska berätta att tårtan var underbart god. Fast vi har kvar ganska mycket av den. Matte hade gjort en superstor hamburgare, så vi orkade inte äta upp allt. Men resterna tar vi imorgon till frukost. Tror tyvärr inte det blir kvar något till dig Herbert. Innan vi kommer till er har nog tårtan ätits upp. Som ni kanske vet är jag ett matvrak av stora mått :))



Nosgos från mig, Zmugge

Fido

19 Nov 2008 20:59

Stort Grattis Zmugge på din födelsedag!!

Massa nosgos från Fido

Cayafa's Zoe

19 Nov 2008 22:28

GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ 2-ÅRS DAGEN TIL MIN KJÆRE BROR!

Hvilken kul present du har fått! Og den tårtan så kjempegod ut! Jeg har også fått en tårta i dag, og et grisøre i present. Matte sier at jeg skal få velge meg en ordentlig present selv på søndagen, for da skal vi på NorskVinner-utstillingen. Jeg skal ikke stilles ut, men mine "samboere" Foxy og Cesare skal :) Jeg håper de vinner, for da blir det ennå mer tårta! ;)



Nosgos fra din søster Gia <3

Kommentera

Publiceras ej