Så pinsamt :(

5kommentarer

Efter ha jobbat natt och kommit hem,
kollade jag in vår blogg och såg att vi
hade en ny kommentar.
Det var från Julia, hon säger att jag blivit
förvirrad och att det är Elton som tog certet
och inte Zmugge.
Oj, tänkte jag, tänk om det är så. Det vore
hur pinsamt som helst.

Slog sen jag av datorn och försökte sova,
men kunde inte just pga detta.
Så jag var tvungen kliva upp och kolla i
Zmugges pärm om det stämde och till min
stora förskräckelse har hon rätt :(
Zmugge hade fått CK, men nybörjare som
jag är tog jag det för Cert.
Om ni visste hur mycket jag skäms över detta,
men jag kan bara skylla på min oerfarenhet.

Jag visade många Zmugges kritik och ingen
reagerade, därför trodde jag allt var i
sin ordning.

Nu blev helgens resultat i Sundsvall rätt så
dåliga, besvikelsen och pinsamheten över att
jag tagit fel är stor.

Men vill ändå passa på att säga:
GRATTIS ELTON TILL DITT CERT!

Birgitta

5 kommentarer

Trixis matte

16 Oct 2008 15:02

Förstår att du är besviken men inte behöver du tycka det är pinsamt. Sånt händer oss alla.

Pia & Troja

16 Oct 2008 15:22

Hej på er!



Det där kan hända den bästa, vi andra reagerade ju inte heller :-) Men va nu glad åt Zmugges CK för det är inte fy skam det heller!

Kram Pia & alla vovvar

Nisse och Zmugge

16 Oct 2008 17:54

TRIXIS MATTE och PIA & TROJA: Tack för de orden. Det känns redan bättre.



Matte Birgitta

julia och elton

16 Oct 2008 17:58

Nej men lilla birgitta.

Sånt händer ALLA !! Och det kan jag till och med stå för :) Men man är väll så, vimsig som man är :P

Kram Julia och Elton

Carina

17 Oct 2008 06:55

Du, jag har gjort likadant. Som nybörjare är man så oerfaren och då är det lätt att göra misstag.



Kram Carina

Kommentera

Publiceras ej