Tyras valpning

10kommentarer

Idag satte Tyras förlossning igång.
Klóckan 15.10 föddes första valpen,
en tjej på 175 gram.


Valp nummer 1.

Valp nr 2 föddes kl. 17.20, en tik på 211 gram
Valp nr 3 föddes kl. 18.26, en hane på 171 gram
Valp nr 4, föddes kl. 20.30 en hane på 195 gram


På bilden nedan ligger Tyra och väntar
på att valp nr 4 ska komma ut, vilket han
gjorde till slut.

Tyra och de tre små valparna.


Jag kommer att göra en speciell sida under Zmugges sida,
på vår hemsida. Där jag kommer att följa valparnas utveckling
och förhoppningsvis massor av bilder.

Vår hemsida:http://www.123minsida.se/Griffonkillarna/
Tyras hemsida: http://www.rahaliskennel.se/


Vid tangenterna, en stolt far/Zmugge och
en jättestoltare farmor.

10 kommentarer

Trixi

18 Dec 2009 07:40

Grattis Zmugge!

Nisse, Zmugge & Assar

18 Dec 2009 08:28

TRIXI: Tack för det! Jag är mycket nöjd över resultatet av mitt arbete :)Ser fram emot att få se hur valparna utvecklas. Ha det bra i kylan!



Nosgos Zmugge

Jannica

18 Dec 2009 17:33

Grattis Zmugge till dina bebisar!!! Ska bli mycket spännande att följa dom i framtiden!!!

Nosgos Fido (Harry hälsar också gráttis)

Nisse, Zmugge & Assar

18 Dec 2009 19:54

FIDO: Tack för det. Jo, jag är jätteglad och matte är lyrisk. Vi ser också fram emot att se dem växa upp. Hälsa Harry från mig, han ska ju snart bli pappa, han med. Han och snygga Selma, det ska bli spännande.



Nosgos Zmugge

Leo

18 Dec 2009 21:38

Oh, vilka underbar valpar! Hälsningar Leos matte!

Jessica

19 Dec 2009 14:49

GRATTIS GRATTIS till dina små bebisar!



Nosgos från Oss!

Nisse, Zmugge & Assar

19 Dec 2009 19:53

LEO och hans matte: Jo, vi är mkt nöjda.



JESSICA: Jag är en mycket stolt far och min matte är ännu stoltare "farmor". Ska bli spännande att följa deras uppväxt :)



Zmugge och matte Birgitta

helena och sally

20 Dec 2009 20:31

supergrattis till bebisarna!!! har bytt dator och höll inte på att hitta hit igen.....Sally är hos Birgitta i väntan på valpar.....det är så tomt och trist,,,saknar!!Vi hoppas i allafall att det går bra, och att de blir minst lika snygga som dina Zmugge! Jag längtar till att bli mormor! Ha en fin jul kramar helena....utan Sally :-(

Kalle

21 Dec 2009 06:02

Grattis grabben! Är din matte som min, så förstår jag dig.



Kul att få följa dina barn på er hemsida.



Vov från Kalle

Nisse, Zmugge & Assar

21 Dec 2009 12:52

HELEN och SALLY:Tack för det. Jag och min matte är jätteglada, över de 4 små liven. Vi visste att Sally var hos tant Birgitta. Tråkigt för dig, men ändå ganska spännande. Vi håller tummarna att det blir många söta små valpar. Sen hoppas vi att du får en trevlig jul, även om Sally är bortrest.



KALLE: Det är bara jag och du som är riktiga hanar i vår familj, eller hur? Roligt att följa dina valpar med. Ska bli kul att träffas till jul.



ZMUGGE

Kommentera

Publiceras ej