Assars utdragna tänder

2kommentarer

Idag har jag varit hos veterinären och
dragit ut min mjölktänder. De ville inte
lossna och jag hade 4 stycken kvar.
Matte sa att jag såg ut, nästan som
drakula.

Matte glömde be veterinären att spara
tänderna, så vi kunde inte ta några kort.
Men ni får se hur jag ser ut på mina
framben, efter veterinärbesöket.
Så här ser jag ut:

Inte så snyggt, så nu måste matte
trimma till det lite kortare fram.

Jag är jätteglad att det är över
och att jag nu ser ut som storkillarna,
i munnen.

Kanske slutar det att
klia så förbaskat.



Assar den tandlöse

2 kommentarer

Mia

09 Nov 2009 22:30

Ajdå, stackars lilla Assar som inte tappade alla sina tänder själv. Hoppas kliandet slutar nu. =)

Corina

10 Nov 2009 22:18

Stackare....inte kul men det blir bättre!

Kommentera

Publiceras ej