Zmugge, 3 år idag den 19 november

8kommentarer

Hejsan!

Idag är det min födelsedag, jag fyller 3 år.



Vet ni vad jag fick? Jo jag fick följande:

Först ett


ben med vom i. Vi fick förresten var sitt att tugga på,
men som vanligt skulle alla tugga på samma ben.
Så vi turades om att tugga på det.

Sen fick jag en


pipråtta. Har haft flera stycken och jag
gillar verkligen när de piper.

Jag har sparat det bästa till sist. Jag fick
den här superfina tårtan av matte.


Tårtan innehöll följande:
Botten gjord av Naturdiet,som
dekoration hade hon lagt på små plättar,
korvbitar samt en hemagjord stor köttbulle.
Den hade hon delat i fyra bitar.

Ni må tro att vi åt av den goda tårtan.
Matte sparade lite till kvällsmaten, så det
ska bli gott med en bit till.

Tänk vad året har gått fort, jag tycker
att det inte var länge sen jag blev 2 år.
Jag har upplevt många roliga saker under
året bla blev jag Champion i våras, 
träffade min första kärlek, Tyra och ska
förhoppningsvis bli pappa för första gången.
Sen fick jag en "lillebror" Assar som har blivit
en riktig bra kompis.

Vill passa på att hälsa till mina systrar i
Z-kullen, HA EN JÄTTEBRA 3-ÅRS DAG!

ZMUGGE 3 år

8 kommentarer

Jessica Granström

19 Nov 2009 16:30

GRATTIS LILLA ZMUGGE PÅ DIN DAG!Nosgos från oss på Kennel Starfly

Trixi

19 Nov 2009 17:59

Ojoj, så fort tiden går, det känns inte alls som att du är så pass gammal, men det kanske är ditt lekfulla humör som gör det, :-)

Grattis grattis!

Trixi

19 Nov 2009 17:59

Ojoj, så fort tiden går, det känns inte alls som att du är så pass gammal, men det kanske är ditt lekfulla humör som gör det, :-)

Grattis grattis!

Corina

19 Nov 2009 21:20

Grattis !

Cayafa's Zoe

19 Nov 2009 22:28

Grattis Brorsan på din 3års-dag <3<3<3

Nosgos fra Gia

Kalle

20 Nov 2009 06:18

Grattis på 3-årsdagen. Oj, så snygg tårta ni fick ser inte ut som våran.



När kommer ni så vi får busa?



Bus-Kalle

Nisse, Zmugge & Assar

20 Nov 2009 18:53

TACK ALLA, FÖR ATT NI VARIT IN OCH GRATTAT MIG!



NOSGOS från 3-åriga ZMUGGE :)

Ingrid

22 Nov 2009 17:06

Grattis Zmugge på din stora dag!

Kommentera

Publiceras ej