Zmugge + Tyra= sant

2kommentarer

Idag fredag har jag, Zmugge varit med om en mycket
speciell sak. Jo, jag har fått para mig med en jättenygg petit tik.
Hon heter Tyra och kommer från Stockholm. Ja, hon
kom ända därifrån, för att träffa just mig.
Vi sågs igår för första gången, men
då föll hon inte för min charm.
Men nu på förmiddagen så tyckte hon om mig
och vi parade oss.

Ska träffa henne en imorgon, innan hon åker
hem till storstaden och det ska bli jättespännande.
Kanske parar vi oss en gång till, ja det hoppas
i alla fall min matte och hennes matte/husse.
Jag skriver imorgon och berättar hur det gick.

Vi ska ta några kort på jag och Tyra imorgon,
då får ni se hur snygg hon är.



Vid tangenterna, en mycket stolt Zmugge :)

2 kommentarer

Trixi

16 Oct 2009 23:20

Kul, Zmugge, inte för att jag riktigt vet vad du gjort men det verkar ju vara något spännande...

Nisse, Zmugge & Assar

19 Oct 2009 16:54

TRIXI: Jag förstår att du inte vet vad jag gjorde. Fattade nästan det inte själv, i alla fall första gången. Men andra gången, ja då var jag fullärd :)

Nu hoppas jag föstås att det blir några valpar.



Nosgos/Zmugge

Kommentera

Publiceras ej