Hjördis, Zmugges avkomma

6kommentarer

En av mina barn kommer att flytta upp hit till
norrland. Hon kommer att heta Hjördis och
och ska bo hos Helena och Sally i Piteå.
Sally är också en griffon fast
liknar Nisse i pälsen.

Vi är jätteglada över att få följa en av
valparna på ganska nära håll och ser
verkligen fram emot det.

Här har ni några bilder på Hjördis. Hon
har hunnit fylla 8 veckor och ser ut
så här:






Matte säger att hon liknar mig, ganska
mycket. Men visst är hon söt vår lilla
Hjördis?

En mycket stolt pappa.

ZMUGGE

6 kommentarer

Moster

08 Feb 2010 13:11

Oj,vilken söt liten Hjördis. Hon liknar dig Zmugge.



Gosse-kramar från moster

Helena och Sally

08 Feb 2010 15:06

Men det är ju inte klokt så fin hon är!Jag längtar så jag döör för nu är det nära..... lilla Hjördis...det är så kul att hon liknar Zmugge.

jättefina bilder!

kramar Helena och Sally

helena och Sally

08 Feb 2010 15:42

mmmmmmmmmmmmmm MARABOU!!!!!! visst är hon underbar!!??

lilla Hjördis......ååå vad vi längtar! Så kul att hon är lik dej Zmugge!

Fina bilder, kramar från Sally och Helena

Helena ...igen...

08 Feb 2010 15:44

åå jag trodde inte att kommentaren kommit in, å het på gröten skriver jag ett nästan likadant.....det måste bero på valp- snurren i mitt huvud hahaha

Dixie

18 Feb 2010 20:25

Zmugge, jag förstår att du är en stolt pappa till den bedårande lilla tjejen. Hon är fantastiskt söt, det tycker både jag och min tvåbenta mamma. :-)

Jessica

21 Feb 2010 12:04

Oemotståndlig!!! Så söt:-)

Kommentera

Publiceras ej