HIPP, HIPP, HURRA! Nisse blir 5 år idag :)

0kommentarer

Idag fyller jag 5 år. Har blivit stora grabben
säger matte.

Min dag började bra, fick en present
nästa direkt jag stigit upp. Ni må tro att det var
spännande.

Vi var förväntansfulla när matte tog fram paketet,
undra vad det skulle innehålla?


För att slippa slåss med Zmugge och Assar om
att öppna paketet, fick jag sitta på köksbordet.
Så här såg paketet ut:


Sen fick jag se det:


Öppnade försiktigt och kikade in:


Där i låg ett pipdjur och inte vilken
som helst. En av mina favoriter, en
hund som jag har haft tidigare, men som
dog av utmattning.


Jag bet tag i den och matte
lyfte ned mig.


Vad tror ni hände då? Jo, Assar och
Zmugge rusade förstås fram och ville
leka dom med.


Det slutade med att jag blev utan min
present:


Medans Assar och Zmugge slogs om den.


Jag lät dem hålla på ett tag, sen
så tog jag tillbaks min pipis.

Ser nu fram emot en god middag,
tillsammans med mina polare.



Vid tangenterna, Nisseplutten :)

Kommentera

Publiceras ej