Assar, 1 år!

3kommentarer

Idag fyller jag 1 år. Blev firad
av matte, Nisse och Assar.

De hade köpt en present.
Men jag tyckte det tog jättelång
tid innan jag fick den. Satt och väntade
och väntade.....


Det kändes som en evighet,
men till slut tog matte fram paketet.
Så här såg det ut.


Ni må tro att det var spännande
att kika in.


Undrar vad som finns under locket?

Ser inget, det är så svart.....



I paketet låg det en pipis, den heter
som våran kompis TRIXIE.

Ni må tro att jag blev glad, en
alldeles egen leksak.


Men tror ni jag fick ha den i fred?
Killarna var på mig och min pipis, direkt.


Det blev en kamp och Zmugge
vägrade att ge med sig.


Men till slut fick jag tillbaks min
pipis och fick leka med den en stund.
Självklart så får killarna låna den ibland,
man måste ju dela med sig.




Måste också passa på att skicka ett
stort GRATTIS till mina syskon i ULTRA-kullen.



Vid tangenterna, Assar

3 kommentarer

Trixi

04 Apr 2010 12:40

Grattis på födelsedagen, Assar!

Fido och Harry

04 Apr 2010 17:06

Stort grattis på 1 årsdagen Assar önskar vi i Möklinta

Ingrid

04 Apr 2010 22:16

Grattis Assar! tänk vad tankspridd jag är men vad fort året gått! Hoppas vi träffas snart!

kramar till dig lille snygging!

Kommentera

Publiceras ej