Måndag förmiddag och solen skiner, vad kan man göra då.
Jo, självklart blir det en promenad. Vi ville gå och se hur det såg ut
på ängen, om all snö försvunnit.
Ja, all snö var nästan borta, men marken är fortfarande frysen.
Här är vi!
 
Promenaden gick vidare och vi träffade några andra hundar.
Här spanar Herrman efter någonting :)
 
När vi nästan var hemma, tog vi oss en paus.
Ja, alla utom Herrman som har så mycket att titta på.
 
 
 
Efter många många års väntan har jag, Assar äntligen fått haft en date.
I två dagar har vi träffats och jag är så kär.
Nu hoppas jag förstås, att Dora får många fina små griffonbebisar.
Vi får vänta i 9 veckor innan de kommer. Jättespännande tycker matte :)
 
Här en bild på jag, Dora och Frida (Doras uppfödare)
 
Här får Dora en puss av mig.
 
Vid tangenterna, Assar