Min älskade Nisse, finns inte mer!

0kommentarer

Den här bloggen startade jag den 29 juli 2006 och den var vår Nisses
blogg. Men nu finns han inte längre, han avled den 17 december 2013.
Min sorg och saknad är så stor, att det går inte med ord att beskriva.
Han var min första griffon och jag älskade honom, kanske lite för mycket
för att det skulle varit nyttigt. Han blev nog lite för bortskämd och bortklemad.
 
Har i dag fått veta att hans kvarlevor finns att hämta. Jag valde att kremera honom
och han kommer att begravas, till våren. Jag har hittat en fin plats där han och
alla mina hundar, kommer att få sin sista vila.
Här är den platsen: http://www.djurvilan.nu/
 
Min älskade Nisse, saknar dig så!
 
Här är han på sin 8-års dag! Mitt lilla hjärta, du fattas mig :(
 
Matte
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej