Wille

8kommentarer

I går afton fick jag och Nisse besök,
inte av vem som helst utan av min halvbror Wille.
Han ser ut så här:
image520

Ni må tro att vi blev glada, att leka med en griffon
är det roligaste vi vet. Ja. vi leker liksom samma lekar.

Efter att vi busat i över en timme nere på ängen var
vi alla slutkörda. Då passade vi på att ta ett gruppkort.
Först bara jag och Wille:
image521

Sen fick även Nisse vara med på ett hörn :)
image522

Visst syns det att vi är halvbröder ;))

Vid tangenterna, Zmugge

8 kommentarer

Trixi

29 Jan 2008 15:56

Ja, det syns _verkligen_
att ni är halvbröder... och då lägger jag betoningen på "halv"... nå, nå, det må vara hur det vill med den saken, det är roligt att ni roar er och har kul här i livet. Hälsningar Tant Trixi

Hanna

31 Jan 2008 00:23

haha! Wille ser ju helt tokig ut på bilderna. :) Det var jättekul att få låta dem leka litegrann, det är så roligt när de är i samma storlek och vill leka samma lekar - även om Wille hade lite jobbigt med Zmugge där ett tag. :)

Hälsningar
Hanna

Zmugge

31 Jan 2008 14:05

TANT TRIXI: Om Wille rakade bort allt sitt hår och skägg tror jag att vi varit rätt lika, eller hur? Men Wille var jättesnäll och busig, och det var det viktigaste. Vi hoppas att vi kan busa fler gånger :)med honom.

HANNA: Visst ser han busig ut, nästan som en hippi, hi, hi.....
Ja, jag var nog lite jobbig där ett tag, men det beror på att jag är inne i en "tjejtjusare" period :)). Nästa gång vi ses är jag nog bättre, eller så får Wille säga till på skarpen :(
Vi hoppas förstås att vi får leka fler gånger med Wille, han var en helhyvens kille som vi gillade jättemycket.

Zmugge

Wille

31 Jan 2008 22:32

Det var verkligen buskul att få åka på weekendresa till Umeå och få leka med kompisar som gillar godis och leka i snön lika mkt som jag. Nästa gång kan jag leka skottkärra med dig istället Zmugge!
Ni var riktigt justa o roliga kompisar....
Ikväll har jag duschat och då, jag säger verkligen då, är vi som tvillingar Zmugge!
Ha´t så bra. Hoppas vi ses snart igen.

Wille

Herbert

01 Feb 2008 12:33

Hej Zmugge, visst är det kul att få leka med sin brorsa, men hur gick det med Nisse? Han tycker jag ibland är lite snorkig eller han kanske är lite feg?

Hälsningar från Herbert Bus

Zmugge och Nisse

01 Feb 2008 13:17

WILLE: Vi hoppas också att vi ses snart igen :)

HERBERT: Nisse och Wille lekte precis som bröder, det var liksom inga surheter, bara bus och skoj mellan dem. Man kunde tro att de känt varandra länge.

ZMUGGE

Herbert

04 Feb 2008 09:12

Med bröder har man alltid kul!

Hebbe lille

Ingrid

09 Feb 2008 22:23

Vad roligt ni har haft!
Hoppas ni snart träffas igen!
Griffarna hos Inras

Kommentera

Publiceras ej