Jag och matte åker till stan

4kommentarer

Efter många långa timmar (tyckte jag i alla fall) så var vi äntligen framme. Vi hade åkt till min mattes mamma och pappa (jag kallar dem moffe och momme.) Där finns mina bästa polare, Chivas och Sune samt några andra hundkompisar. Du må tro att vi blev glada av att ses. Här är några kort :

Så här såg det ut när jag och Chivas träffas:

Jag och Chivas


Han försöker skrämma mej genom att visa sin dubbla tandrad :))


Jag och Chivas 2

Här ser han också arg ut, fast han är världens snällaste kompis. Ja, han
gillar mig jättemycket och det beror nog på att jag också är så snäll.

Jag och Chivas vilar

Visst är vi vänner?

Jag och Sune

Hallå där! Ska vi fortsätta att gå eller ska du äta på dina pinnar hela dagen?

Varmt som sjutton

Det är varmt här, som i en bastu :(

Badar

Så vi for och badade i älven, jag och Sune. Jag simmar förstås jättebra :)
Men Sune

Badkrukan

Han är en badkruka. Stod och blötte sina tassar, vad är det? När det är
över +25 grader ute. Då måste man ju doppa sig, eller hur?

Jag och matte

Jättefint, fast lite kallt var det nog i vattnet, tyckte jag i alla fall.

Hemma igen

Så här såg jag ut när jag kommit hem, jättetrött men nöjd. Har haft det så
jätteroligt med polarna och träffat ett flertal snygga brudar, bla Molly.

4 kommentarer

Trixi

10 Aug 2006 08:10

Det var väl kul att få visa dom andra jyckarna (badkrukorna) att du kan simma!

Nisse

10 Aug 2006 10:41

Japp! Jag var väldigt stolt över det.
Sune badkruka, ja han behöver mer träning. Förhoppningsvis kommer han att lära sig simma, kanske till nästa sommar :)

Sune

10 Aug 2006 14:50

Lite kallt? Du frös ju så tänderna skakade. Fjantigt när det är 25 grader ute. Men du, visst hade vi det roligt? Du borde flytta till Skellefteå så vi kan busa varje dag!

Nisse

10 Aug 2006 18:30

Ja ja, nu ska vi inte berätta allt här.
Vi hade såå roligt, men det har vi ju alltid :) Jag ska ta upp flytten med matte, det vore det bästa som kunde hända. Busa varje dag, jag och du.

Kommentera

Publiceras ej