Det är tur att man har fina vänner, som ställer upp
när man behöve det.
Oscarr behöver träna att gå i ringen, med andra.
Så i dag ställde min arbetskompis Emma upp.
Hon har en jättefin och snäll Danskgårds hund, Palle.
Men även en underbar dotter, Saga.
Så här ser dom ut.
 
Ja, det var lite snöigt och isigt, när vi sprang i ringen.
Men jag och Oscarr gjorde det bra och Emma tog
ett kort på oss, när Oscarr stod fint.
 
I morgon fortsätter träningen för oss.
Då ska vi gå en grundkurs i uppförande,
det behöver vi. 
Jag fick en överraskning i går. Det var min dotter som 
lämnade en present utanför vår dörr.
Hon har varit utomlands och beställt en 
tecknad bild, av min älskade Nisse.
Ja, konstnären bor i Frankrike och så här
så den ut. Nu ska den bara ramas in och 
sättas upp i vardagsrummet.
 
I går fyllde jag Oscarr, 1 år. Det firades med en busig promenad och 
med paket. Matte hade jobbat och var rätt så trött, det är därför
hon inte orkade skriva här på vår blogg. Men i dag, är hon lite
piggare.
 
Promenaden och bus med storebror
 
Jag är stor nu!
 
 
 
Paketöppning, med en ny pipis.