Den här bloggen kallas för Nisseplutten, ja det var vad vi brukade kalla vår Nisse.
Han var min första griffon och egna hund. Han fyllde tomrummet efter att barnen
blivit vuxna och flyttat ut.
Han fick all min kärlek och omsorg och han var som mitt 3:dje barn.
Ja, jag vet att han var en hund, men kunde inte låta bli.
I dag är det 7 år sen han fick somna in. Mitt hjärta var krossat och jag grät och grät.
Sorgen efter honom satt i väldigt länge. Men i dag kan jag titta på honom och minnas
allt det roliga vi gjorde tillsammans.
Ja, mycket av hans liv finns att läsa i den här bloggen. Bloggen var hans och
min. Här kommer några foton av min älskade Nisse:
Nisse 2009
 
Jag och mitt hundgäng 2013. Nisse sitter längst till vänster, sen är det Herrman, Zmugge och Assar. Ingen av dom lever i dag.
 
Jag och Nisse
 
Nisse njuter av solen.
 
Vid tangenterna: 
Matte