Puss på dig.

Min matte tycker att jag är helt underbar, att jag är ett underverk. Jag måste
nästan hålla med henne om det :)). 
Jag har både utstrålning och en stor personlighet, samt  är jättesnäll. 
Kan ibland bli rätt busig, fast så ska en bra hund vara, tycker jag.
Nyduschad och trött

Så här ser man ut när man varit ute och busat med sina kompisar, Trixi och Bosse.
Vi hade ju så roligt och hur trött jag än var så var jag bara tvungen att springa ikapp med Bosse. Han gillar verkligen att springa och det gör ju jag också. Trixi kände nog att hon inte kunde hänga med så det var mest jag och Bosse som sprang och sprang. Jag kunde ha lekt hur länge som helst men min matte tyckte till slut att det fick räcka, det var ju så varmt ute. När jag kom hem var jag tvungen att ta mig en dusch för att svalka av mig och sen så somnade jag i soffan. Nöjd och belåten över att ha fått busat :)

Hej!
Den här bloggen kommer att vara min. Jag heter Inras Nils Karlsson Pyssling men kallas Nisse och är en Griffon Bruxellois. Jag väger drygt 5 kg och är född den 26 mars 2005 i Surahammar. Min mamma heter Hyväntuulen Rosamunda och min pappa heter Ch Leo Belgicus United Colors. Min uppfödare heter Ingrid Raij och är jättesnäll. Hon har en egen hemsida: http://inras.just.nu/

Här kommer jag att skriva om det hänt mig något speciellt.

Det här är jag Nisse, eller Inras Nils Karlsson Pyssling som jag egentligen heter.