Jag, en Griffon Bruxellois

6kommentarer

Hej!
Den här bloggen kommer att vara min. Jag heter Inras Nils Karlsson Pyssling men kallas Nisse och är en Griffon Bruxellois. Jag väger drygt 5 kg och är född den 26 mars 2005 i Surahammar. Min mamma heter Hyväntuulen Rosamunda och min pappa heter Ch Leo Belgicus United Colors. Min uppfödare heter Ingrid Raij och är jättesnäll. Hon har en egen hemsida: http://inras.just.nu/

Här kommer jag att skriva om det hänt mig något speciellt.

Det här är jag Nisse, eller Inras Nils Karlsson Pyssling som jag egentligen heter.

6 kommentarer

Trixi

29 Jul 2006 15:02

Hej Nisse!
Kul att du äntligen tagit dig i kragen och börjat blogga (jag vill ju hålla koll på vad du gör dom dagar när vi inte träffas). Och glöm inte att ta med dig bollen när du går ut ifall vi skulle råka stöta på varandra.

Nisse

29 Jul 2006 15:06

Ja visst är jag duktig, och allt beror på din matte. Om inte hon hade berättat att det var så lätt hade jag nog aldrig börjat. När det gäller bollen så har jag alltid med mig den, så du behöver inte oroa dig.

Bosse

29 Jul 2006 22:53

Ja man får väl börja med att be om ursäkt, läste på T;s blogg att du tyckte att jag var lite jobbig. Men som jag skrev där så, oss killar emellan, inget illa menat, ville jag
bara hålla koll på min brutta som jag nu har fattat även är din brutta. Förhoppningsvis löser vi det här nästa gång vi träffas, ska försöka lägga ned taggarna. Du är då snygg så det stänker på bilden och för att blidka dig något kan jag ju säga att både jag å matte röstade på dig i fototävlingen du va med i. See You/Bosse

Nisse

30 Jul 2006 12:51

Du Bosse,jag förstod ju att du var rädd om Trixi. Hon är ju så läcker så det är ju inte underligt. Vi kan nog bli vänner ska du se. Visst är jag snygg :) Tack för att du och din matte röstade på mig, jag behöver alla röster som jag kan få. NISSE

Chivas

30 Jul 2006 23:56

Men vikken fin blogg du skaffat nisse!! När jag flyttar hem till matte ska jag också skaffa mig en blogg...Tänk vad kul det kommer bli?! Då kan vi träffas varje dag!!Nej nu ska jag sova ta det lungt Nisse så ses vi snart.

Nisse

31 Jul 2006 13:11

Men vad trevligt att du tittat in Chivas. Ja, skaffa dig en blogg du med, så jag kan hålla koll på vad du sysslar med. Roligt att du flyttar hem snart, då blir det mycke bus och sånt, eller hur? Vi ses!

Kommentera

Publiceras ej