En dag med Sune

4kommentarer

Idag var jag på studiebesök på Sunes "jobb".
Det första som hände när jag kom in var att vi fick besök av en snygg tjej . Som vanligt satte jag och Sune genast igång med att charma henne. Men jag tror att Sune gick lite för hårt fram så hon blev jättesur på honom, flera gånger dessutom.
Tjejbesök

Sen gick vi husesyn...
Studiebesök

Finns det inget roligt på det här stället?
Studiebesök2

När vi sett klart på skurmoppar for vi hem till Sune och tränade lite. Hans matte körde hårt med oss, först lite dressyr. Men vem bryr sig? Man måste ju kolla så inte man missar någon brud, ja vad som helst kan ju komma.
Dressyr

Sen gick hon lite utställningsträning med mig, hon tyckte jag skötte mig riktigt bra. Ja, det vet jag väl, jag är ju en naturbegåvning.
Utställningsträning

Sen avslutade jag dagen med att gräva en grop åt Sune, han gillar att jag gör det har han sagt.
Men matte tycker att jag blir så skitig, vad menar hon med det?
Grävt en grop åt Sune

4 kommentarer

Sune

19 Sep 2006 21:17

Jaja, naturbegåvad det vet jag inte om jag tycker. Men med mycket träning så kanske du kan komma upp i min klass. vov vov Sune

Nisse

19 Sep 2006 22:09

Ja, ja, jag vet att jag inte riktigt skött mig på de utställningar som jag varit på. Men om jag tränar lite till så kan jag nog nå din klass. När det gäller utställningar så är du faktiskt en klass bättre, inget snack om det :) Fast jag är ändå en naturbegåvning :))

Vov från mig!

Ingrid Raij

29 Sep 2006 22:47

Kämpa på Nisse och visa dig jättefint för Carina så matte blir riktigt avundsjuk! Tvillingsyrror du vet då är det väl bäst som gäller och då kommer nog matte på hur hon skall göra med dig!

Hoppas vi ses snart Nisseplutten!

Nisse

30 Sep 2006 17:47

Ja, matte och Carina tävlar jämt mellan varandra, så jag ska göra mitt bästa.
Vi ses ju snart, när vi hämtar Ove :)Ska bli jätteroligt att få se dig igen.

Vov från mig, Nisse

Kommentera

Publiceras ej