Gott Nytt År!

9kommentarer

image510

9 kommentarer

Sune/Herbert/Sigge

31 Dec 2007 21:19

Gott Nytt År!
Hälsningar från killarna i staan.

Ps. Hebbe är rädd smällare, han både skäller och skriker. Jag och Sigge vi bryr oss inte. Ds

Sune

Nisse och Zmugge

01 Jan 2008 18:32

SUNE OCH HERBERT: Tack för det och Gott Nytt Hundår på er med :)) Jasså, Herbert är rädd? Vi blev inte förvånade, han är ju lite speciell. Jag, Nisse är som du Sune, bryr mig inte. Zmugge är väl lite fundersam men gör som jag gör, även om han är lite smårädd över de konstiga ljuden :))

Nisse

Trixi

01 Jan 2008 23:28

Hej Pojkar! God fortsättning på 2008! Jag tycker det är skönt att pangandet har avtagit men det gick ändå bra på smällarkvällen, jag bara morrade och skällde lite. TV:n stod på och det var en bra film som jag var tvungen att kolla på så jag hade inte så mycket tid att lyssna.

Birgitta

04 Jan 2008 19:23

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!!!!!

Gia (Zoe)

05 Jan 2008 15:17

Hei Zmugge og Nisse!
Jeg og min familie ønsker dere og deres familie et riktig Godt Nytt År!

Titt gjerne innom vår nye hjemmeside.

Hilsen Gia :)

Troja & Rya

05 Jan 2008 15:57

God fortsättning på det nya året!!

Ps. Vi har snö!!! Det ni Norrlandsgrabbar ;-)

Kramar från Troja & Rya

Nisse och Zmugge

05 Jan 2008 18:29

TRIXI: Visst är det skönt att vi slipper pangandet. Vi voffade också lite på bomberna, fast inte mycket. Det var tur att det var bra på tv:n :))

BIRGITTA: Oj, vad glada vi blir när du varit in och skrivit lite i vår blogg. Vi längtar att få komma och hälsa på dig och alla tjejjerna :) Ja, Zmugge saknar förstås sin mamma :(

GIA: Hej syrran! Vi har varit in och kollat på eran nya hemsida, den var jättefin. Våran matte vill gärna lägga till den bland våra hundlänkar. Går det bra?

TROJA & RYA: Hej brudar! Vi har varit in och kollat på er när ni busar i snön. Ni verkar hitta på en massa bus, där skulle Zmugge passa. Han är jätteduktig på att busa :))

VI ÖNSKAR ER ALLA EN GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!!

Nisse och Zmugge med familj :)

Naken

06 Jan 2008 17:36

God fortsättning på det nya året sötnosar ;) Vilken fin tomte ni hade. Fick ni nått fint och gott måntro?

Tack för bidraget i omröstningen. Vi börjar vår turne under sommaren. Då måste ni absolut komma och kolla ;)

Gia

19 Jan 2008 23:33

Hei igjen!
Selvsagt kan dere linke til vår side! Så gjør vi det samme :)

~Gia

Kommentera

Publiceras ej