Moa och Ebba

0kommentarer

I stugan fanns också Moa och Ebba, två jättesnälla tjejer.
Så här ser dom ut:
image313

Dom brukade följa jag och Nisse på promenad, när vi badade mm.
Här är Nisse med Ebba
image314

Här är jag och Moa
image315

Jag tror att Moa blev lite kär i mig ;)
För hon ville vara med mig hela tiden.
Hon sa också att jag fick följa med henne hem
och bo hos henne.
Det var ett jättebra erbjudande, men om jag skulle flytta 
så skulle matte, husse och Nisse bli jätteledsna och
börja gråta :( så jag måste nog fortsätta att bo hos dem.

Jag och Moa kan ju träffas någon annan gång i stugan, matte
säger att vi ska åka dit fler gånger och då hoppas jag
att Moa och Ebba är där.

Här är är jag och Moa på midsommarfesten.
Jag har på mig myggjumpern, den ska skydda lite mot
alla mygg och knott. Det räckte inte enbart med myggolja :(
image316
Visst var vi gulliga tillsammans?

Kommentera

Publiceras ej