Tjocka Tyra

2kommentarer

Hej alla bloggläsare!

Måste visa er hur tjock min Tyra blivit. Hon har visst 4 små
valpar i magen och förlossningen är när som helst. Ni må tro
att vi är förväntansfulla, ja matte hon är värst. Själv tar jag
det med ro :)

Här kommer två olika bilder som vi fått
skickade till oss, genom mms.





Samt ett kort där ni ser hennes söta ansikte.
Tyra mår jättebra, men är väldigt trött.



Bilder på de små liven kommer vi förstås
att sätta in här på bloggen men även på
vår hemsida.

Länken till Tyras kennel:
http://www.rahaliskennel.se/

Vår hemsida:
http://www.123minsida.se/Griffonkillarna/

Vid tangenterna, en stolt Zmugge :)

PS: Tack Siv och Niklas, för att ni tog er tid
att skicka korten till oss. Vi blev så
jätteglada.

2 kommentarer

Kalle

17 Dec 2009 06:11

Oj, hon har en stor mage, det hade Siri oxå (min tjej. Det blir spännande att få se bilder på de små när de kommer fram.



Undrar om dom blir lika lugn som du, Zmugge? Min matte säger att mina valpar släktar på mig, dom skriker högt och rör sig hela tiden. jag förstår ingenting.



Nos-bus från Kalle

Nisse, Zmugge & Assar

17 Dec 2009 08:24

KALLE: Ja, du har verkligen fått fina barn. Hörde också att de liknar dig, på alla sätt och vis. Du ska vara nöjd över det, för du är en fin kille. Även om du låter högt och är busig.



Zmugge

Kommentera

Publiceras ej