Hipp, hipp, hurra!

3kommentarer

Idag fyller jag år! Vem är jag då? Jo, ASSAR :))

Jag blir hela 2 år och känner mig ganska stor.
Här en bild på mig när jag var liten.

Gullig va?

Nu har det gått massor av dagar, sen
den här bilden togs och så här ser jag
ut idag:

Stor va?

Födelsedagen firas med massor av gott. Matte
hade köpt det här åt mig och Nisse och Zmugge.
Gissa om vi hade fest :))


Tuggben samt torkat kycklingfilé, mums.

Vill passa på att hälsa grattis till mina syskon i
ULTRA-kullen:

Inras Ultra Goes Uno
Inras Ultra Flying Comet
Inras Ultra Mini-Me

Hoppas ni också får en bra födelsedag :))

Nosgos, ASSAR

3 kommentarer

Pippi, Nietzsche & Sakari

04 Apr 2011 11:06

Stort grattis från oss! Vi hoppas att du som fyller år fick mest av godsakerna!

Dixie

05 Apr 2011 23:20

Här kommer ett grattis i efterskott till dig, lilla gullunge!! Svansvift och nosgos till dig från Dixie!! :-)

Therese

03 May 2011 11:34

Grattis i efterskott Älskade älskade Assar (eller Tim som du hette som barn) Hoppas vi ses snart!



Kramar / Therese & gänget!

Kommentera

Publiceras ej