Nisse 6 år!

6kommentarer

Kan ni tänka er, idag fyller jag  hela 6 år.


Här är jag som liten.

Matte tycker det inte var länge sen
hon och lillmatte åkte nästan 100
mil söderut, för att hämta mig.
Ja, då hade jag hunnit blivit minst
två och halv månad.
Hon säger också att hon inte glömmer
när hon såg mig första gången.
Min uppfödarmatte, Ingrid höll i
mig och jag ålade som jag var en
mask. Oj, så fin hon tyckte jag var.


Här en bild på mig när jag var ca
3,5 månader. Liknade ganska mycket
Dumbo :))

Men idag har jag vuxit ifatt mina öron och har
blivit vuxen.

Dagen ska jag fira med mina "bröder" och förhoppningsvis
blir det tårta och presenter.

GRATTIS-hälsningar till alla mina syskon i N-kullen:
Nalle Puh, Nicke Nyfiken, Nora från Ingenstans och Nelly.


Vid tangenterna, födelsebarnet NISSE

6 kommentarer

Pippi, Nietzsche & Sakari

26 Mar 2011 10:36

Grattis Nisse! Nu hoppas vi att din matte är justare mot dig än vad våran matte är mot oss när vi fyller år. Vi brukar inte få nånting alls och ibland kommer hon inte ens ihåg oss på födelsedagen! Ha en jättefin dag! Vi ska åka med husse till Hjoggsjö och hälsa på en kompis till honom. Där brukar vi få springa som vi vill!

Nisse

26 Mar 2011 18:05

Pippi, Nietzsche & Sakari, tack för att ni varit in och grattat mig :)) Men vad har ni för matte, som glömmer bort era födelsedagar. Ni får se till att hon skärper sig :) Hoppas ni haft en bra dag i Hjoggsjö och att ni fått springa hur mycket som helst.



Nisseplutten

Trixi!

27 Mar 2011 07:46

Grattis Nisse! Hoppas du får en riktigt kul dag!

Trixi

27 Mar 2011 07:49

Rättelse: Hoppas du hade en bra dag igår! (Är lite snurrig med datumen...)

Christine

29 Mar 2011 16:38

Hei Nisse. Grattis med overstått 6 årsdag. Håper du hadde en fin bursdag på lørdag som var. Her ble Bella 6 år på søndag.

Therese

03 May 2011 11:36

Hej Älskade Nisse!

Pinsamt att vi glömt din födelsedag. Vi hoppas du hade en underbar födelsedag!

Kramar / Therese, brorsan Otto och resten av gänget!

Kommentera

Publiceras ej